TRIP TO SINGAPORE!!!

Seramai 15orang ahli R4 Youth Club akan pergi ke Spore dari 13-21hb Jun sempena Malaysia-Singapore Exchange Programme.Kesemua high council terlibat dan kami berharap ahli-ahli R4 yg lain akan mendoakan kesejahteraan kami di sana dan i.allah kami akan pulang dgn ole-ole jika ada duit lebih.










13-21 JUNE 2009-seramai 14 ahli R4 Youth Club menyertai trip ke Singapore secara PERCUMA dan berjaya mendatangkan impak kepada program anjuran bersama National Youth Council(spore) dan KBS kerana komitmen yg di berikan sepanjang program berlangsung.Banyak ilmu dan kemahiran yg diperoleh sepanjang berada di sana dan i.allah akan di kongsi dengan ahli-ahli kelab yang lain. Moga-moga ahli R4 pada tahun depan akan meneruskan kegemilangan kami pada trip yg akan datang...nikmatilah gamba-gamba yg berjaya di rakam..
jangan jeles peluang anda akan dtg jua!!!!










Penulis : about me ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel TRIP TO SINGAPORE!!! ini dipublish oleh about me pada hari Wednesday 16 March 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan TRIP TO SINGAPORE!!!
 

0 comments: