Evolusi Music Sihat

Jabatan Kebudayaan & Kesenian Negara bersama Lembaga Promosi Kesihatan Malaysia ingin menganjurkan battle of the bands dengan objektif untuk memberi peluang dan ruang untuk bakat2 muda mempamerkan bakat mereka dalam penciptaan lagu dan berkemahiran menguasai alatan muzik, menambahkan koleksi lagu2 yang bertemakan kesihatan, dan menyemai mesej hidup sihat kepada masyarakat umum menerusi lagu serta melahirkan kumpulan muzik yang berkebolehan dalam menghasilkan kerya2 yang berkualiti.

Pihak R4 Youth Club akan bekerjasama dengan hotsound studios, u-mzk, wangsa walk mall dan warisan records akan turut menjayakan program ini.
poster program



borang penyertaan muka 1

borang penyertaan muka 2

Untuk penyertaan, borang boley dicetak atau dibuat salinan dan dihantar bersama yuran pendaftaran. Penyertaan juga boley dibuat melalui email iaitu dengan memuat turun borang (klik pada image dan save as), isikan pada ruangan kosong dan emailkan semula ke alamat sitinorfatehah@gmail.com untuk keterangan lanjut bagi pembayaran penyertaan boleh lah menghubugi 012-2700150 (sabrina) atau 013-2018729 (fateha)

Penulis : about me ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Evolusi Music Sihat ini dipublish oleh about me pada hari Wednesday 24 August 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Evolusi Music Sihat
 

0 comments: